23 juli 2013

"Orange is the new black"

9 tävlingar på 10 dagar. När jag äntligen tillät mig att slappna av och vila så stöp jag ner i sängen och tillbringade nästan 3 hela dygn där...
Sist jag var såhär trött var under första lediga helgen i lumpen. Jag har i vanliga fall en "försenad" trötthet, nästan som att jag är uppjagad efter tuffare perioder. Men denna gång kom köttklubban direkt. Även att det var toppenväder ute så orkade jag inte ge mig ut, låg istället med benen i högläge och med datorn på magen. Tittade på hela säsongen av "Orange is the new black". Handlar om en övre medelklass tjej som hamnar i fängelse. En galet rolig serie!

Nu är det en ny vecka och nya tag. Nu är jag grymt sugen på att köra igång igen. När tränaren; Jocke Berggren skickade veckans träningsprogram så kändes det som julafton:-)Shit vad mycket roliga pass jag ska få göra! Den som läser det här kanske tycker jag är helknasig som lägger tid på detta, men jag älskar det!

Ett utdrag av veckans träning: tisdag:

5000m simning
2h cykel lungt men med tryck
föjt av 30min löpning snabbdistans+ca 30min rehabstyrka.

Mellan träningarna blir det mkt jordgubbar och benen i högläge.

Kring Skövde har vi Sveriges finaste cykelvägar, jag lovar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar